W tym roku na obóz wspólnotowy ponownie pojechaliśmy nad morze do Domu im. ks. bp. Czesława Domina w Kołobrzegu – Podczelu. Dziękujemy ks. proboszczowi Tomaszowi Szugalskiemu za serdeczne i gościnne przyjęcie, a paniom z kuchni za wyśmienite i smaczne posiłki. Bóg zapłać.

Obóz rozpoczęliśmy 24 a zakończyliśmy 29 sierpnia , część wspólnoty pojechała samochodem taty Józefa razem z bagażami a pozostali pociągiem.

Dzień zaczynaliśmy gimnastyką, modlitwą i śniadaniem. Następnie były zajęcia przedpołudniowe. Po obiedzie mieliśmy sjestę oraz kawę, herbatę i „co nieco” – wypełnialiśmy pamiętniki obozowe, omawialiśmy miniony dzień oraz planowaliśmy szczegóły dnia następnego. Codziennie uczestniczyliśmy w Eucharystii, a nasza wspólnotowa Służba Liturgiczna Ołtarza dzielnie służyła do mszy.

Wtorek był dniem deszczowym, więc nie wychodziliśmy z domu. Zajęliśmy się słuchaniem kawałów, rysowaniem, układaniem puzzli oraz śpiewaniem. Czas szybko minął w wesołym nastroju.

Środę przeznaczyliśmy na wycieczkę do Parku Rozrywki – Zieleniewo, pogoda dopisała. Poprzednio był to Dziki Zachód, ale przybyło wiele nowych atrakcji. Niektórzy jeździli na koniach. Wszyscy mogli pojeździć samochodzikiem elektrycznym. Była jeszcze ściana wspinaczkowa, ale nie było ochotników. Jeździliśmy bryczką i na karuzeli oraz zwiedzaliśmy ZOO. Były pokazy z lassem, oraz scenka z napadu na bank oraz zabawa w poszukiwaczy złota. Było także dojenie kozy i możliwość spróbowania koziego mleka. Oglądaliśmy pokazy jazdy konnej. Wszyscy świetnie się bawili.

Czwartek był dniem plażowania, gdyż morze uspokoiło się i było ładne słońce. Ratownicy w końcu otworzyli plażę. Znalazło się trzech ochotników, którzy przy temp. wody 14 stopni postanowili się wykąpać. W sobotę z wielkim żalem pożegnaliśmy Dom Rekolekcyjny w Podczelu, mając nadzieje kiedyś jeszcze powrócić.

Jak zwykle na obozie odbyło się Muminkowisko, na którym wybiera się przewodniczącego, który przez cały rok staje się członkiem Rady Wspólnoty. Na tym obozie przewodniczącym został wybrany Artur Woźniak.

Za możliwość spędzenia wspólnie wielu wspaniałych chwil nad morzem chcielibyśmy serdecznie podziękować naszym sponsorom: firmom PATROL-HAWEN, PSS Społem, Pilski Rynek Hurtowy, PROFIL, AROMAT, NIERUCHOMOŚCI –FURMAN, SPH CREDO, GOLIAT oraz wielu innym firmom i osobom prywatnym. Ponadto chcielibyśmy także podziękować naszym parafiankom i parafianom, którzy hojnie obdarowywali nas w czasie naszych zbiórek przed kościołem a także ks. proboszczowi Stanisławowi Oraczowi, bez którego przychylności nie udałoby się zorganizować tego obozu i wielu innych przedsięwzięć wspólnotowych. Serdeczne Bóg zapłać.